FAQ
Jak zrobić zakupy na naszej stronie ?
- Produkty, które chcesz kupić, wkładasz do koszyka, klikając w przycisk “Dodaj do koszyka”, który jest widoczny przy każdym produkcie. Możesz wybrać ilość produktu, który chcesz kupić. Po każdym kliknięciu w przycisk “Dodaj do koszyka” wyświetli się informacja, że produkt jest już w Twoim koszyku. Teraz możesz przejść do swojego koszyka lub dalej kontynuować zakupy.
- Jeśli planujesz zapoznać się z innymi produktami w naszej ofercie, kliknij w przycisk „Kontynuuj zakupy” . Wybrane do tej pory produkty w koszyku spokojnie poczekają na całe zamówienie (nie zostaną skasowane).
- Zawartość koszyka możesz zawsze przejrzeć, klikając w link “Koszyk”, znajdujący się prawym górnym rogu każdej strony.
- Jeśli uznasz, że masz już wszystkie potrzebne produkty w koszyku – przejdź do Twojego koszyka (link “koszyk”, znajdujący się prawym górnym rogu każdej strony).
- Wartość twojego zamówienia (bez kosztów wysyłki) jest cały czas wyświetlana na górzę po prawej stronie nad koszykiem.
- W dalszej części postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie !
- Uzupełnij dane, zwróć szczególną uwagę na poprawność adresu dostawy oraz dane kontaktowe (tylko wtedy będziemy mogli się z Tobą skontaktować, aby na bieżąco przekazywać informacje o stanie realizacji zamówienia).
- Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje na Twój adres mailowy o koncie, na które należy przelać należność.
- Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki – zapłacisz za zakupy w momencie dostarczenia ich przez kuriera lub w naszym punkcie odbioru wydruków.
- W każdej chwili możesz się z nami skontaktować w celu uzyskania wszelkich informacji.
- Po przekazaniu zamówienia do realizacji, nie jest możliwa zmiana zamówienia oraz adresu dostawy.
Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak, jeśli paczka dostarczana jest przez kuriera (kurier za pobraniem) lub odbierana osobiście w Naszym punkcie odbioru (Warszawa, ul. Płochocińska 19). Zaznacz odpowiednią opcję w trakcie dokonywania zakupów.
Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
Tak. Zaznacz odpowiednią opcję w trakcie dokonywania zakupów.
Punkt odbioru: w Warszawie na Białołęce, ul. Płochocińska 19
pon. – pt. (odbiór po wcześniejszym umówieniu się)
sob. - nd (odbiór po wcześniejszym umówieniu się)
Tel. 690 000 170
Czy mogę otrzymać fakturę vat?
Tak. Każdy Klient otrzymuje od nas paragon, a na życzenie (wyrażone w procesie dokonywania zakupów na naszej stronie) wystawiamy paragon z NIP lub fakturę VAT.
Czym wysyłamy Twoje paczki?
Zabezpieczone zamówienia doręczamy do naszych klientów przy pomocy firmy kurierskiej DPD Polska
- Aby śledzić wysłaną przesyłkę kuriera DPD, przejdź pod adres: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Kiedy paczka do mnie dotrze?
Standardowo wysyłamy paczki w ciągu 24 godzin (dni robocze), po zaksięgowaniu płatności lub, w przypadku zamówień “za pobraniem”, po złożeniu zamówienia.
W wyjątkowych przypadkach, np. w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia, rezerwujemy czas przygotowania wysyłki maksymalnie do 3 dni roboczych.
W przypadku odbioru osobistego, paczkę można odebrać tego samego dnia, w którym poinformujemy Ciebie o zrealizowaniu zamówienia.
Kurierzy doręczają przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia nadania, w godz. 9-17 (dni powszednie). (*sobota)
Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 5 dni roboczych (dotyczy kuriera) od daty wysłania przelewu prosimy o poinformowanie nas o tym mailem na adres: sklep@wydrukijadalne.pl
Czy mogę złożyć zamówienie z zagranicy i czy dostawy są realizowane do zagranicznych odbiorców?
Tak, realizujemy zamówienia poza terytorium Polski, do wybranych krajów Unii Europejskiej. Skontaktuj się z nami ( formularz kontaktowy, email, messenger)
w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Dlaczego nie wysyłamy produktów Pocztą Polską
Ze względu na fakt, że wielu klientów pyta dlaczego nie wysyłamy produktów Pocztą Polską informujemy, że nasz asortyment wymaga delikatnego traktowania.
Ze względu na fakt, że wielu klientów pyta dlaczego nie wysyłamy produktów Pocztą Polską informujemy, że nasz asortyment wymaga delikatnego traktowania.
Dlatego starając się zapewnić Państwu najwyższą jakość usług i produktów korzystamy z wybranych firm kurierskich odpowiednio zabezpieczając i oznaczając paczkę.